Monday, June 2, 2008

cykel race och marknad i Söndags...

Först åkte vi till en stor park, Quinta Normal.Där hade vi tänkt att hyra cyklar. När vi kom fram stog det bara1 cykel förseljare där med cyklar som man bara kunde åka 1 på. Sen tog vi ett varv runt parken och kollade om det fanns några mer cykeluthyrare. Då kom det en bil med stora cyklar som vi följde efter och kollade var den stannade. Sen när dom hade lastet av cyklarna tog vi och hyrde 2 stycken.

mamma pappa och melker tog en cykel och jag elin och david tog en sen var racet i full fart först satt elin och jag där framme men elin node inte fram till pedalerna så jag och david satt där fram och trampade jag styrde.

Först tog vi ledningen sen när jag och david bytte så att han styrde passade mamma och pappa på att ta ledningen men snabbt tog vi till baka ledningen och elin bara skrek!Sen när vi körde på en väg svängde pappa så vi var tvungna att vända.

efter ett tag hade vi ledningen igen. sen tappade vi bort dom. Sen bytte jag och david plats så att jag körde . Vi åkte runt och letade efter dom sen hittade vi dom och sen lämnade jag tillbaka cyklana. Sen så åkte vi till central station.

Och gick på marknaden där fick jag två tröjor elin fick1 + ett par jins och melker fick 5tröjor pappa 3 och mamma 1 och david fick 1 tröja.sen gick vi och åt där.

No comments: