Monday, April 21, 2008

I INDIANBYN 20/4-2008 av Elin

I dag har jag åkt buss till en indianby.
Där fanns både djur, smycken och bonsai-trädsplantor pytte små .
vi åt empanadas, det är jättegoda chilenska piråger med ost eller kött.
Jag och Melker drack god hallonjuice.
Vi gick runt i byn och tittade på alla saker och i alla olika affärer.
En bit därifrån fanns en mysig lekpark. Där lekte vi en stund.
När vi hade gått till bussen tog det en liten stund innan bussen kom vi åkte först åkte vi c02 sen åkte vi 427.
När vi kom hem till det hus vi hyr fick vi glass och kakor.
När jag hade fikat klart läste jag en liten stund.
Sen bloggade jag.
Det är jättevarmt fortfarande, som högsommar.
Snart åker mormor, det är tråkigt.
när jag bloggat klart kollade jag på tv det var Los Padrinos Magicos.

No comments: