Saturday, March 29, 2008

lördag nummer 1 i chile

I dag har vi inte kunnat göra några riktiga utflykter för demonstrana!!!

det tyckte jag var tråkit! men vi har i allafall gjort lite.

mamma och pappa lyckades sova till 9:00 inte mer!

när vi hade ätit frukost bygde vi ihop Elins lego som hon fick av mej och Melker. sen chattade jag med Alex.

sen gick vi till en lekpark - den nermaste som ligger på vår gata.där lekte vi och tog kort. jag och elin tävlade med var an vem som kunde klättra upp och ner snabast, för mej tog det 25 sekunder för elin tog det 32 sekunder, jag vann.
sen vart melker toa nödig så vi var tvångna att gå hem men pappa tog några bilder fast melker var nödig. när vi kom hem så läste jag lite harypotter medans mamma bloggade.

sen gick vi och handlade. inne i affären skulle vi köpa godis nästan omöjligt.

när vi hade kommit hem så knakade det på dörren vi hittade en lapp det ståg:jag är din granne ring mej fast på engelska jag och pappa gick och plingade på dom sa att vi skulle komma och seta oss dom pratade engelska så jag för ståginget sen gick vi hem och åt middag.

No comments: